2011. december 15., csütörtök

Farkaslélek

Nemrég alakult meg saját falkám, a Wolf Soul Pack (Farkas Lélek).
Mióta elkezdtem játszani a Wolf Quest-tel, mindig is egy saját falkára vágytam. Aminek én vagyok a vezetője, amelynek tagjai összetartóak, és segítik egymást jóban-rosszban. Most végre teljesülhetett a kívánságom.
Az én farkasom Raven (vagy másnéven Shade), egy kétéves alfa hím, aki még kölyökkorában szakadt el falkájától, mikor emberek törtek rájuk és áttelepítették őket máshová. Raven bátor és igazságos, mindig a falka többi tagjának érdekeit tartja szem előtt, és különösen utálja az esőt :D
A falka másik tagja, Eclipse, Raven húga, ő a béta nőstény. Ő volt az egyetlen Raven-ön kívül, akinek sikerült megmenekülnie az emberek elől. Remek vadász és csapatjátékos, igaz olykor megfutamodik és megszegi a parancsokat és inkább a saját feje után megy.
Raven párja Darling, ő az alfa nőstény. Önfeláldozó és kedves, emellett kiváló vadász. Még kölyökkorában a medvék elpusztították falkája többi tagját, egyedül ő élte túl. Később rátalált Raven-re, akivel így falkát alapítottak.
Ez a falkatagok története dióhéjban. Nem mellesleg, a tagok a valóságban a legjobb barátaim, így még könnyebb egy csapatként együttműködni a játékban.
Készítettem egy videót is a falkáról, itt az Amethyst Mountain-ben vagyunk. Úgy tervezem, hogy ha leesik az első hó, átköltözünk a téli Slough Creek-re, csak hogy a játék is visszaadja az évszak hangulatát :)
IsisW

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Lehetnék én is tag?
    Email: viki11@indamail.hu

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Már régóta barangolok egy kedves,befogadó falka után, de nem jártam sok sikerrel mert nem nagyon tudok angolul és eddigmindenhonnan kitették a szűrömet.De az a lényeg:
    hogy:Lehetek a te falkád tagja én is?

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Lehetek falkatag?
    Kérlek nagyon szeretném!

    VálaszTörlés
  4. Szia én is szeretnék falka tag lenni ha lehet szeretnék én is a falkához tartozni farkasom neve SunyiBugyi kislány és hát ijen vöröse szinü

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nagyon régóta keresek egy jó kis falkát ami nem egy egyalkalmas (egyszerhasználatos XD) kis izé,és ezért szeretném megkérdezni hogy én is lehetnék falkatag?

    VálaszTörlés
  6. Szia! Lehetek én is falkatag?
    katica93@citroail.hu

    VálaszTörlés