2011. december 17., szombat

Bob halhatatlan...vagy mégsem?

A Wolf Quest játékosok közül szerintem mindenki ismeri Bob-ot, a nagy és veszedelmes grizzly medvét. Eddig abban a hitben éltem ( és rajtam kívül sokan mások is), hogy ezt a félelmetes ragadozót a játékban nem lehet legyőzni. Ez tulajdonképpen így is van, hiszen ha egy kicsit is meggyengíted, Bob elszalad, és utána már sehogysem lehet utolérni ( talán azért is, mert pár száz méter után felszívódik).
Láttam több videót is, ahol úgy próbálták legyőzni a medvét, hogy egy sziklás helyre csalogatták (például Fossil Forest), itt aztán Bob "fennakadt" a hegyoldalban, és hiába támadtak rá a farkasok, ő már nem tudott visszatámadni. Volt akinek sikerült teljesen levinnie a medve életét, de még így sem tűnt úgy, mintha elpusztult volna - továbbra is állt és nézelődött.
Ma reggel gondoltam játszok egy kicsit más falkában is multiplayer-ben, nem csak a sajátomban. Így hát beléptem egy Amethyst Moutain-ben lévő falkába, de úgy tűnt, nem sikerült teljesen csatlakozni a szerverhez. Sokszor előfordult már ilyen velem, de akkor ha vártam két-három percet, megoldódott  a probléma. Gondoltam amíg sikerül csatlakozni és teljesen betölt a játék, addig is szórakozom egy kicsit a pályán. Az egyik elhullott állat mellett aztán megláttam Bob-ot, aki úgy tűnt hiába sétál, nem mozdul sehová. Ez kapóra jött, úgyhogy elkezdtem rátámadni, és egy idő után sikerült levinnem teljesen az életét. Először semmi nem történt, arra gondoltam, hogy tényleg nem lehet megölni, de aztán szép lassan elkezdett lesüllyedni a földbe, majd végképp eltűnt!























Igazából ez nem volt teljesen igazságos Bob-bal szemben :D Könnyű úgy győzni, hogy ha a másik félnek esélye sincs  a védekezésre: mondjuk azért sikerült párszor meghalnom az elején :P
És ne aggódj Bob: attól, mert rájöttünk, hogy mégsem vagy halhatatlan, még ugyanakkora ragadozó maradsz a szemünkben. Továbbra is te leszel a farkasok réme :D
IsisW

1 megjegyzés: