2011. november 29., kedd

Feral Heart

Sziasztok! :)
Gondolom sokan vannak a Wolf Quest rajongók között, akik ismerik a a Feral Heart nevű játékot. Sok helyen olvastam, hogy mennyire jó és hogy mennyi magyar játékosa van. Nézegettem róla képeket és videókat is, engem az fogott meg benne igazán, hogy a karakteredet teljesen a saját ízlésed szerint alakíthatod, továbbá a grafikája is nagyon szép, a karakter mozdulatai is. Úgy tudom, saját pályát is készíthetsz magadnak (javítsatok ki ha valami nem így van, mert még nem játszottam vele, nem is nagyon ismerem :)) 
Sajnos az ok, amiért még nem sikerült kipróbálnom a játékot, hogy regisztráció után nem kaptam meg az aktiváló e-mailt. Egy hete várok rá és még semmi. Utána olvastam a dolognak, és azoknak, akik szintén a közelmúltban regisztráltak, ugyanez a problémájuk. Lehet, hogy valami szerver probléma, fogalmam sincs, de arra kérem az olvasókat, hogy aki tud erről valamit, az kérem írja meg hozzászólásban.
Azért belinkelem az oldalcímet, ahonnan ingyen le tudjátok tölteni a játékot, és regisztrálni tudtok (merthogy enélkül nem lehet játszani). Továbbá itt van pár videó, amiket érdemes megnézni:
Letöltés+regisztráció: http://feral-heart.com/
Ui: Nemsokára bővül újabb képekkel a Wolf Quest galéria :)
IsisW

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése