2012. január 10., kedd

Állati!

Sziasztok!
Hoztam nektek valami nagyon klassz dolgot :D
Nem tudom, van-e közöttetek olyan, aki ismeri a TexMod nevű programot. Ezzel a programmal át lehet alakítani bizonyos játékok karaktereit, tárgyait, át lehet színezni őket kedved szerint. Szerencsére a WQ-val is működik, így teljesen egyedi farkast teremthetsz magadnak.
Az első próbálkozásom:


A TexMod-ot innen lehet letölteni, teljesen ingyen: http://www.pcguru.hu/pcguru/letoltes/TexMod_eszkoz
Ahhoz, hogy működjön, szükség van Direct3D 9 programra, de ez minden bizonnyal a WQ-val (vagy más játékkal) már feltelepült a gépre.
A TexMod kezelése nem túl bonyolult, de ezt a kis tutorialt mindenképpen olvassátok el, én is ez alapján csináltam: http://www.tutorial.hu/texmod-tutorial/
Jó tervezgetést :)
IsisW

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! :D Biztos kipróbálom majd :)

    VálaszTörlés
  2. Kösz Becky :D Sajnos multiplayerben nem igazán működik, mert akkor mindenki farkasát ugyanolyan színűre színezi, mint a tied :D

    VálaszTörlés
  3. szia ki próbáltam de nem értem nem biróm használni
    hogy csináltad ???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ne haragudj, hogy csak ilyen későn tudok válaszolni. A bejegyzésben belinkeltem a tutorialt is, ha még nem nézted meg, akkor azzal próbáld megcsinálni, az részletesen elmagyaráz mindent. Ha így sem sikerül, akkor küldj e-mailt, és ott leírom részletesen :)
      IsisW

      Törlés
  4. isis.wolf.wolfquest@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Nekem nem találja a WQ-t! :( (pedig rég le van töltve)

    VálaszTörlés