2012. április 4., szerda

Frissítések a közelmúltban és jövőben :)

Üdv mindenkinek!
Az elmúlt napokban eszeveszett blogolásba kezdtem (ami sajnos lehet nem látszik eléggé, de hát kevés időm volt, na xD), frissítettem a menüpontokat, főképp a Wolf Quest-et, ahová sok új információ került fel a játékról (szagminták, Amethyst Mountain végigjátszása, és segítség a más farkasokkal való beszélgetésekhez[hogy melyik mondat mit jelent, meg ilyenek :D]). Továbbá ha lejjebb tekertek az oldalon, láthatjátok, hogy sok új oldalt is kiraktam, mindenképpen érdemes őket megnézni ;) Társszerkesztő lettem emellett CandyHUN mindenfele.jatek.gportal.hu nevű oldalán, ahol a Wolf Quest menüpontot én szerkesztem.
Fontos bejelentenivaló, hogy április 6-tól 15-ig nem leszek gépközelben, szóval az esetleges kérdésekre csak utána tudok válaszolni, és ebből következik, hogy friss sem fog felkerülni a blogra ezidő alatt. De miután újra géphez jutok, közvetlenül utána dizájncsere várható (most a tavasz, a jó idő alkalmából zöld lesz :D), ami már kész is van, csak fel kell majd rakni.
Szavazást is indítottam, ami 6 nap múlva jár le, ezáltal jelezheted, mit látnál legszívesebben és legtöbbet az oldalon. Nos, hát ennyi lenne, jó szünetet, kellemes pihenést, és Boldog Húsvétot mindenkinek! :D

IsisW

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése