2012. február 27., hétfő

Pár gondolat

Úgy gondoltam, fontos lenne erről beszélni most egy kicsit....
Szomorúan láttam, hogy Becky a wq-farkasok.csapata.hu oldal szerkesztője úgy döntött, bezárja az oldalt. Aztán láttam, hogy Lüszi, a farkasvilag.csapata.hu szerkesztője is ugyanezt teszi. Mikor néhány hónapja megnyitottam ezt az oldalt, azt legfőképpen Becky oldala miatt tettem. Tetszett amiket csinált, a sok ötletes dolog, ami felkerült az oldalára, a fantasztikus design-ok (amiknek az enyémek még csak a közelébe sem érnek :D), és úgy minden. A chat-en is többször beszéltünk egymással és másokkal, sok embernek is segítettem ezidő alatt, és lehet, hogy szinte egyáltalán nem ismertük egymást, mégis egy kis csapat volt kialakulóban. Jó érzés volt minden reggelt azzal kezdeni, hogy felmentem az oldalamra, aztán Becky oldalára, aztán Lüsziére, aztán Xénáéra is, megnéztem, van-e valami újdonság, írt-e valaki a chatbe meg ilyenek.
A Wolf Questben (és most már a Feral Heart-ban is) nem is igazán a játék számított, nem magák a vadászatok, hanem, azok a kis családok, közösségek, amelyek kialakultak ezeknek köszönhetően. Sok embert megismertem multiplayerben, képeket is készítettem a közös vadászatokról, amelyeket még most is szívesen nézegetek újra meg újra, és eszembe jut, milyen jól éreztük magunkat együtt, milyen jókat beszélgettünk. Igaz, Becky-ékkel sosem volt szerencsém találkozni WQ-ban, de talán az oldalak miatt úgy éreztem, hogy mintha itt is egy család alakulgatna. :))
Szóval voltaképpen itt nem is a játék számít igazán, hanem a kapcsolatok amiket kialakítunk, a barátok, akiket szerzünk.
Megértem, hogy Becky-ék miért döntöttek úgy, hogy abbahagyják az oldal szerkesztését. Nekem is a legnagyobb bajom, hogy nincs időm rá. Ezért nem érkezik annyi friss mostanában, de higyjétek el, mindent megteszek, hogy az blog továbbra is érdekes, változatos maradjon.
Becky, az oldalad továbbra sem fogom levenni a blogról, és kiteszem Lüszi és Xéna oldalát is majd. Sajnálom, hogy bezárt az oldalatok, de attól még reggelente továbbra is mindig nézegetni fogom :))
Csak ennyit szerettem volna, de ezt nagyon. És tudom furán hangzik, de köszönök mindent.
Isis Wolf

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése